Apa-Titi receptgyűjteménye

Receptek gyűjteménye, amik tetszenek, vagy már kipróbáltunk.

Friss topikok

Linkblog

Sült töltött zsemle - Iza

2010.11.20. 08:23 - NagycsaládosManó

Hozzávalók:

3 zsemle
3 sonka
3 szelet sajt + egy kevés reszelt a tetejére
1 pohár tejföl (a zsírosabbat raktam bele)

őrölt bors
vaj (Természetesen ki mennyit akar csinálni:)

Elkészítés:

A zsemléknek levágjuk a tetejét (kb. 1-2 cm). Az alsó részt kivájjuk, hogy egy viszonylag vékony burok maradjon csak meg, a zsemlebelet félretesszük. A kalapokat és a kivájt zsemlék karimáját megvajazzuk. Kiborítjuk egy tálba a tejfölt, fűszerezzük a borssal, megsózzuk, elkeverjük. A sonkát és a sajtot pici darabokra vágjuk, és azt is belekeverjük, ahogy a kis darabokra szaggatott zsemlebelet is. Az egészet összekeverjük, aztán a kivájt zsemlékbe adagoljuk.
Én a sajtot a betöltött zsemlékre szórtam és sütöttem rá, és külön pírítottam meg a zsemlék tetejét is. A végén pedig ráhelyeztem mint "tetőt".

 

A bejegyzés trackback címe:

https://titikonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr602460579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása