Apa-Titi receptgyűjteménye

Receptek gyűjteménye, amik tetszenek, vagy már kipróbáltunk.

Friss topikok

Linkblog

Mirinda szelet - Iza

2010.11.20. 08:37 - NagycsaládosManó

Hozzávalók:
Tésztához:

7 tojás
7 ek.cukor
3/4 cs. sütőpor
1 dl étolaj
2 ek. kakaópor
5 ek. liszt
1 citrom reszelt héja


Krémhez:

50 dkg túró
2 cs. vaniliás cukor
5 ek. cukor
1 csomag margarin (én nem szeretem ha nagyon érezni a vajat, ezért helyette 1 cs. vaniliás pudingot tettem bele)
1 citrom reszelt héja
kevés citromlé

Bevonathoz:

8 dl fanta
2 cs. vaniliás pudingpor
4 ek. cukor
4-5 nagyobb őszibarack (nem muszáj, én tettem hozzá és jó lett)

Elkészítés:

A tésztához a tojássárgákat a cukorral habosra keverjük, majd hozzáöntjük az olajat, elkeverjük és beletesszük a citromhéjat.
A sütőport elkeverjük a liszttel, és a felvert tojások habjával váltakozva a tojássárgás masszához keverünk, végül beletesszük a kakaóport is. A masszát egy 24x40 cm-es magasabb falú kivajazott-lisztezett tepsibe simitjuk.


Légkeverésen 180C-ra előmelegített sütőben megsütjük, majd a tepsiben hagyjuk kihülni.


A túrót simára keverjük, hozzáadjuk a vajat, cukrot, reszelt citromhéjat és a citromlét.
A tepsiben kihült tészta tetejére kenjük.

A felezett őszibarackokat vékony szeletekre vágjuk, majd a túrókrém tetejére tesszük.

A vaníliás pudingot kevés üditővel simára keverjük, majd a maradék üditőt, cukrot hozzáöntve gyakori kevergetés mellett sűrű zselévé főzzük. (Itt én elbactam nem főzős pudinggal csináltam és nem sürüsödött be, de másnapra a hűtőben elég zselés lett:)
Még melegen a barackos túrókrém tetejére öntjük, elegyengetjük.


Ha kihűlt, hűtőbe tesszük, hogy megdermedjen.

A bejegyzés trackback címe:

https://titikonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr592460596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása