Apa-Titi receptgyűjteménye

Receptek gyűjteménye, amik tetszenek, vagy már kipróbáltunk.

Friss topikok

Linkblog

* Hirtelen almás süti

2015.09.29. 15:55 - NagycsaládosManó

- 50dkg liszt

- 22dkg cukor

- 1 sütőpor

- 2 tojás

- csipet só

- kb 2dl tej

Alaposan összekertem, kivajazott lisztezett tepsibe öntöttem. 

Kb egy kiló kockára vágott almát fahéjjal és cukorral alaposan összekvertem, és a masszára öntöttem, picit belenyomkodtam, és 190fokon megsütöttem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://titikonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr597864258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása