Apa-Titi receptgyűjteménye

Receptek gyűjteménye, amik tetszenek, vagy már kipróbáltunk.

Friss topikok

Linkblog

Burgonyás pogácsa - Iza

2010.11.20. 08:32 - NagycsaládosManó

1/2 kg liszt
1/2 kg krumpli
1/2 kocka margarin
1/2 cs. élesztő
1 dl tej
1 tojás


Kenéshez:
1 tojás

Elkészítése:

A krumplit főzzük meg sós vízben, tegyük bele a vajat, ha elolvadt törjük át.

Addig a tejbe rakunk pici cukrot és az élesztőt felfuttatjuk benne.

Ezután az összes hozzávalót összekeverjük, és én a robotgép spiráljával simára dagasztottam.
Letakartam és meleg helyen 40 perc alatt a duplájára kelesztettem.

Lisztezett deszkán kinyújtottam, de úgy hogy 3-4 szer áthajtogattam közben.
2 cm-e vastagra nyújtjuk (én vékonyabbra nyújtottam) és felvert tojással megkentem.

Előmelegített sütöben 200 C-on kb. 15 percig sütöttem, aztán 180 C-on kb. 5 percig (hőlégkeveréssel)

2 nagy tepsivel lett

A bejegyzés trackback címe:

https://titikonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr272460591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása